środa, 16 lutego 2011

Wampiry i świry

Hej :) Co tam? Ja właśnie sobie siedzie w domu, już 3 dzień do szkoły nie chodzę xD
I wcinam eklera, pije pepsi oraz oglądam "Wampiry i świry". Haha xD Ale mam z tego
polew, ja nie mogę xD Oglądałam to z 20 razy, ale i tak zawsze się z tego śmieje xD
A mojego ulubionego momentu nie potrafię wybrać, bo wszystkie mi się podobają :D
A wy to widzieliście? Jeśli nie, to koniecznie oglądnijcie! xD Powiem wam, że Jacob
tak na końcu, wtedy co ściąga koszulkę jest booski *---* Haha ;D W ogóle on jest
fajny w tej parodii, szkoda, że nie jest taki w Zmierzchu xD A właśnie! Wiecie, że 
niedługo na TVNie w "super kinie" będzie niedługo Zmierzch?! Tak, na serio! Aaaa!
Już nie mogę się doczekać!! A wy? Ja napewno będę oglądać! Aaaa! Jak wczoraj
wieczorem zobaczyłam reklamę, to myślałam, że normalnie umre xD Haha xD Nie
no, niezła jestem xD Haha xD A wy co porabiacie? :) Ehh, ale zimno na polu -,-'
Wrrr, a jutro muszę iść do szkoły ;/ Ale i tak nie biorę plecaka, bo nie mogę jeszcze
nosić ;D Wezmę tylko zeszyty xD Haha, ale tylko 2 dni i weekend!! *------* Muszę
sobie ściągnąć jakiś film... Tylko jaki? Może macie jakieś propozycje? A i niedługo
napiszę NN na IconIsland ;) A i zapraszam do galerii Bonnie Wright, do której
dodaje zdjęcia :) Jest w niej już 2, 700 zdjęć i ciągle przybywa! :) A otwarcie
strony już niedługo :) I mam dla was taką małą sondę, co jest lepsze coca-cola
czy pepsi? xD To tak z nudów, lol xD Tutaj. No to chyba na tyle. W piątek lub
sobotę coś więcej napisze, bo pójdę do szkoły, a tam dużo się dzieje xD Pozdro ;*
----------------------------------------------------------------------------------------
Hey:) What is it? I just sit in the house, now three days I don't go to school xD
I gobble Ekler, drink Pepsi and watch the "Vampires and freaks. "Haha xD But I

 have this toppings, I cann't xD I watched it with 20 times, but I always laugh 
out of this xD And my favorite moment I can not choose because I like them all:D
And you seen it? If not, necessarily oglądnijcie! xD I'll tell you that Jacob
so in the end, then what pulls shirt is divine *---* Haha, he did DW cool in

 this travesty, a shame that it isn't so in the Twilight xD And what are you 
doing? :) Ehh, but cold on the field -,- 'Grrr, and tomorrow I have to go to
school ;/ But they do not take the backpack, because I can not even Wear ;D 
I'll just have books xD Haha, but only 2 days and weekends! I *------*
you download a movie ... But what? Maybe you have any suggestions 
And soon write new post on IconIsland;) A and go to the gallery Bonnie 
Wright, to whicthe following pictures:) There is in it already 2, 700 images 
and stillcome! :) And the opening of Page coming soon:) I have for you 
this little probe, which is better coca-cola or Pepsi? xD It's so out of 
boredom, lol xD Here. Well, probably so.On Friday or Saturday, something 
more to write, because I go to school, and there's a lot going on xD Regards ;*

3 komentarze:

  1. A czy oglądałaś może kiedykolwiek Supernatural?:) Mój chłopak za tym szaleje;) Polska nazwa to "Nie z tego świata".

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam zwiastun tego filmu. Fajnie się zapowiada, więc chyba zobaczę ;)
    Sonda - mocna. Cola wygrywa xD

    OdpowiedzUsuń
  3. też oglądałam świetny :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za przeczytanie i chęć skomentowania < 3