wtorek, 1 marca 2011

Nienawidzę szkoły!

Hej! Od ostatniego postu minął tydzień. Masakra. Nie mam na nic czasu, wejdę
na kompa, ale żeby napisać nową notkę to marne szanse w tamtym tygodniu
były. Na szczęście teraz mi się udało, ale zaraz idę na "Rozmowy w toku" ;D
Fajny tematdziś jest. A tak w ogóle to Kesha obchodzi dziś 24 urodziny, więc
Happy BDay Kesha! A w szkole, ehh, ciężko jak cholera. Mam już dość,
jeszcze jutro porawa z biologii, trzeba bd się pouczyć, a w następnym tygodniu
mam aż 3 sprawdziany! Nie mówię już o odpytywaniu... Ehh, no ale co zrobić?
Z polskiego wpadły trzy czwóreczki i jedna trójka :) Całkiem nieźle, jak narazie.
Jeszcze teraz publikuje nowy post na Tisdale-Fans.org, a tak w ogóle to na
Kesha-Online.net jest nowy wygląd! Zapraszam do oglądania :) Na
IconIsland.blog.onet.pl, również jest nowy wygląd xD Haha. A i kupiłam
sobie nowe Braffo xDD Hahaha, nie no. Powaga. Jeszcze ksiądz mówi, że jak
kupujemy pepsi to wspieramy sektę oO No czy to mądre? Boże, czasem mam
ochotę powiedzieć mu, żeby puknął się w łeb. No na serio. Dobra, sorki, że
taki krótki wpis, ale lece na Rozmowy xD Haha, chce się pośmiać xD Postaram
się niedługo zrobić nowy wygląd i coś napisać, więc oczekujcie nowego postu!
xD Haha, narazie! ;*

2 komentarze:

Dziękuje za przeczytanie i chęć skomentowania < 3