sobota, 12 lutego 2011

Fuck Off Bieber!

No hej! Co tam słychać? U mnie całkiem nieźle ;) Właśnie wcinam sobie parówki 
"Bobaski" z ketchupem i pije Pepsi < 3 A dziś zostałam współautorką dwóch stron!
Tisdale-Fans.org oraz Kesha-Online.net! Na obu pojawiło się kilka newsów 
napisanych przeze mnie. Mam nadzieje, że wam się spodobają i mój styl pisania
przypadnie wam do gustu. A i na Twitterze znowu zrobiłyśmy akcje #FUCKOFFBIEBER.
Skoro Belieberki mogą pisać sobie "BEEBS♥KOCHAMCIE", to my też, a co! xD Nasza
akcja jest moim zdaniem fajniejsza ^^ A wy po której stronie stoicie? Fanek Bibera
czy anty fanek? Nie będę nikogo posądzać za wybór ;) A dziś na podwieczorek miałam
naleśniki zapiekane (w piekarniku) z serem! Awww, mój tata robi najlepsze! A na kolacje
była mrożona pizza xD Nie wiem czemu, ale lubie pisać o żarciu xD A no i w końcu tata
doładował mi konto w fonie, miałam 30zł, a już mam 10 O___O Niezła jestem, c'nie? xD
Hahaha, a ten, ale kanał. Siora miała jechać na impreze, a jednak została, shit -,-
Teraz pisze z takim jednym chłopakiem (z zagranicy) na Twitterze, narazie nasza
rozmowa jest o programach graficznych i blogach xD On, tak samo jak ja, jest
wielkim fanem Ashley Tisdale < 333 Bardzo lubię pisać z takimi ludźmi. A jutro
koniec ferii, nieee! Od poniedziałku szkoła, więc posty będą pojawiać się rzadziej.
Chyba się załamie. Ja nie chce do szkoły!!!! Jeszcze dziś zasłabłam w sklepie o.O
To przez ten zabieg -,-' Jutro znowu muszę iść pochodzić trochę na świeżym powietrzu,
żeby w szkole nic mi nie było. Bo byłaby siara! Wiecie o co chodzi ;D A w poniedziałek,
w końcu, od 2 tygodni, będę mogła zjeść pączka z bitą śmietaną! Dlaczego od 2 tygodni?
Bo tylko u nas w szkole, w sklepiku można je kupić xD Haha. Na Twitpica i Twitvida 
wstawiłam trochę zdjęć, niektóre są naprawdę głupie xD Oglądacie na własną 
odpowiedzialność! Wszystkie nagrał mój młodszy brat ;D A i od pon, do śr l
ub czw nie będe chodzić do szkoły, właśnie mi tata dzwonił, bo boi się żebym nie 
zasłabła w szkole. W sumie extra xDD Dłuższe ferie!! xD  Haha, noooo, nie wiem co
jeszcze napisać xD Może już starczy? xd Myśle, że tak ;) No to spadam moi mili! ;*
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Well, hey! What's up? For me pretty good:) just cuts the sausages
"Bobaski" with ketchup and drink Pepsi <3 And today I was co-authored two

pagesTisdale-Fans.org and Kesha-Online.net! On both appeared insome news
written by me. I hope that you will like my style of writing and will fall to
 you like it. And again, on Twitter and we did share #FUCKOFFBIEBER.
Since Belieberki can write a "BEEBS  I LOVE YOU ", so can we, and what! xD

Our action is cooler in my opinion ^ ^ But you which side do you stand?Biber fans
or anti-fans? I will not accuse anyone for the choice:) And today I had for tea
pancakes (in the oven) with cheese! Awww, my dad makes the best! And for dinner
was frozen pizza xD I do not know why, but I like to write aboutżarciu xD and in the 

end Dad add my account in the phone, I was PLN 30, and already I'm10 O___O 
Nice, huh? xD Hahaha, and that, but the channel. My sister had to go to
 the party,but was, shit -,- Now, he writes with such a boyfriend (from abroad)
on Twitter, for now our conversation is about graphics programs and blogs xD He, 
like myself, isbig fan of Ashley Tisdale <333 I love to write with such people. And 
tomorrow the end of the holidays, nooo! From Monday the school, so postswill 
appear less frequentlyI think I will collapse. I do not want to school! Even 
today, he collapsed in a shop o.o It is through this procedure -,- 'Tomorrow 
have to go again, comea little bit of fresh airthat the school was not anything
 to me. Because colostrum would be! You know what's going on: D And on Monday,
Finally, since 2 weeks, I could eat a donut with whipped cream!Why 2 weeks?
Because only in our school, in the shop you can buy them xD Haha.On Twitpic and 

Twitvid I put some photos, some are really stupid xD Watch at your own risk
responsibility! All recorded my younger brother, the DA and from Mon to Wed l
ub Thurs I will not go to school, I phoned my dad, he is afraid of me not to
fainted in school. The total extra xDD Longer holidays! xD Haha,noooo, do not know
what I write more xD Maybe it's enough? XD I think so;) Well, my dear I'm coming! ;*

1 komentarz:

  1. szkoda, ze ferie się już kończą
    ja wczoraj na obiad też miałam naleśniki tyle ze z dżemem
    o tak nasza akcja jest fajniejsza FuckOffBieber. mam nadzieje, ze kiedyś uda sie nam trafić do TT

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za przeczytanie i chęć skomentowania < 3