piątek, 11 lutego 2011

Oczy Julii

No hej! Właśnie buszuje sobie po Filmwebie, forach i zajadam się batonikiem "Bounty". 
Haha ^^ A właśnie, skoro mowa o filmwebie, to znalazłam (tak mi się wydaje) booski 
film! Znaczy, polskapremiera dopiero się odbędzie, ale i tak juz mi się podoba! Nosi tytuł 
"Oczy Julii". Jest to horror, w połączeniu z Thrillerem i opowiada o niewidomej dziewczynie, 
która znajduje swoją siostrę powieszoną w piwnicy, policja uważa, że to samobójstwo, 
ale Julia postanawia rozpocząć właśne śledztwo, gdyż uważa, że jej siostra Sara została zamordowana. Ciekawe nie? Polska premiera 25 marca '11, a światowa była już 11 września 
2010 r o.O Jest różnica co nie? Wow. Poniżej wstawiam plakat filmu. Meeega mi się 
podoba! Tutaj macie link do tego filmu na Filmweb.pl. A wy co o nim sądzicie? Pójdziecie 
na niego? Ja raczej tak, ale i tak potem go ściągnę z neta xD Haha. A co do forów do 
właśnie sobie pisze na TeamKBitch i GomezWeb, oba fora gorąco polecam! Panuje 
tam miła atmosfera, ale GomezWeb ma już rok! Najlepszego! A wiecie, że nadal nie 
oglądnęłam "sieroty" do końca? Muszę to zaraz nadrobić! Ale dziś za to oglądałam 
"Odlot", OMG, ta bajka jest booska xD Moja ulubiona postać to ten gadający pies, 
ten taki żółty, chyba As ma na imię xD Normalnie kocham go xDD Ale ten harcerz, 
też bym całkiem niezły, no i ten dziadek ^^ LOL. A może wy mi polecicie jakieś filmy? 
Najlepiej horrory lub Thillery :D Haha, bardzo chętnie poczytam wasze propozycje! 
A no i bardzo dziękuje za ponad 100 wejść! Blog ma 3 dni, a już tyle, awww! Jesteście 
wielcy < 33 Przepraszam za błędy lub coś, ale pisze to co mi przyjdzie do głowy xD 
A widzieliście sesje Gagi dla Vouge? Jeśli nie, to tutaj możecie ją zobaczyć. Moim 
zdaniem wyszła okropnie! I co ta za fryzura? o.O OMG, ale co poradzić, Gaga taka
 jest, lubi zaskakiwać ;) A tak w ogóle to ona nagrała nową piosenkę! Jeśli chcesz
 jej posłuchać, to kliknij tutaj. Nosi tytuł "Born this way". Co o niej myślicie? Podoba 
sie wam? Według mnie jest taka średnia i niezbyt pasuje do stylu Lady Gagi. Ale cóż.
Fanom się pewnie podoba ;D Haha, ale sie rozpisałam, łuhuu xDD Dobra nie zanudzam
was więcej, ale napisze tylko, że na IconIsland pojawiła się nowa notka ^^ Paaa ;*
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Well, hey! Then after a surfing Filmweb, forums and tucking intothe bars "Bounty. "
Haha ^^ And just when talking about filmwebie, then I found (I think) cool
video! I mean, polskapremiera just held, but still I like it already! It is entitled
"Julia's eyes. " It is a horror, in conjunction with Thriller, and tells the story of 

blind girlthat is your sister hanging in the basement, police believe it wassuicide,
but Julie decides to start its own investigation because she thinksthat her sister 

Sarah had been murdered. Interesting is not it?Polish Prime Minister, 25 March '11,
 and the world was already Sept. 11 2010 r o.o There is a difference huh? Wow. 
Below intercede movie poster. like it! Here you have a link to the video on Filmweb.pl.
 And whatdo you think? Go at him? I am rather so, but I then I bring it to the internet xD 
Haha. And as for the forums I myself writes TeamKBitch and GomezWeb, both forums,
I strongly recommend! There nice atmosphere there, but it has been a year GomezWeb! 
Happy Birthday! And you know that there is still no I saw the "orphans" to the end? 
I gotta catch up soon! But today, asit watched "Up, " OMG, this story is divine xD
 My favorite character is the onetalking dog is a yellow, unless As is normally 
the name xD I love it xDD But thescout,I would also quite good, and of the 
grandfather ^^ LOL. And canyou recommend me some moviesThe best horror movies 
or Thiller:D Haha, very happy to read ayour suggestionsAnd no, and thank you very 
much for over 100 inputs! Blog is 3 days, and already  so much awww! You great <33 
I apologize for any errors or anything,  but what I writecomes to mind xD Have you 
seen Gaga sessions for Vogue? If not, then here you cansee it. view gone terribly! 
And what is the haircut? o.o OMG, but whathelp, so Gaga is, likes to surprise:) 
And anyway she has recorded a new song! If you want to to listen, click here.
 It is entitled "Born this way". What do you thinkabout it? Like please you? In 
my opinion, is the average and not really fit the style of Lady Gaga. But oh well.
The fans will probably like it: D Haha, but in August called for, łuhuunot bored xDD 
Goodyou more, but to write only that there is a new IconIsland note ^^ Bye;*




4 komentarze:

  1. Prawda Gaga taka jest i nic na to się nie poradzi. Wg mnie wygląda w tej peruce (mam nadzieję, że to peruka)okropnie.
    Film, o którym pisałaś ma nawet fajny opis, ale ja się boję horrorów, więc na pewno nie obejrzę. xD
    Miłego dzionka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. film po opisie już mi się podoba
    z chęcią go obejrzę
    jezu ta sesja jest koszmarna
    niezależnie od tego co by z Gaga zrobili ona nigdy nie będzie ładna
    i ta jej skromność

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki za odwiedziny;D będę oczywiście obserwować;D

    OdpowiedzUsuń
  4. nie przeczytałam twoich postów, ale chce ci po prostu dać znać, że w ramce o mnie masz błąd. w części językowej. 'In the future he wants to be a veterinarian' wygląda na to, że korzystałaś z translatora... niedopatrzenie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za przeczytanie i chęć skomentowania < 3