czwartek, 10 lutego 2011

Hello world!

Hej! Co taaaam? U mnie po staremu xD Od wczoraj nic się zmieniło. Wyspałam się, zjadłam 
śniadanie i czekam na obiad ;) Hehe, dziś mam zamiar iść na podwórko, do sklepu. Muszę
poćwiczyć chodzenie po operacji. W końcu, już w poniedziałek do szkoły -,- Wole o tym
nie myśleć. Za chwile mam zamiar obejrzeć do końca horror "Sierota" Widział ktoś? 
Ja wczoraj oglądnęłam 3/4 i nawet mi się podoba :) Ma ktoś z was konto na Filmweb.pl?
Jeśli tak, to zaproście mnie do znajomych! Link do mojego konta. Jak u was jest pogoda?
U mnie bardzo słonecznie! Poniżej kilka zdjęć, które zrobili moi bracia i ja xD Haha, amatorzy 
;D Ale i tak ich kocham ^^ Co by tu jeszcze napisać? No więc dziś na obiad mam 
barszcz biały, pyyyyycha ;DD A wy co macie? ;> Hehe, macie konto na Twitterze? 
Jeśli tak,  to tu jest link do mojego ^^ Followuje wszystkich polaków, którzy robią 
to samo. No, dziś się troszkę rozpisałam xD W następnych notkach, będe starała 
się wstawiać dużo zdjęć :) A i jak wam się podoba szablon? Wiem, jest okropny,
 bo ja robiłam ;x Zapraszam na mojego bloga z ikonami na Twittera lub bloga.
 IconIsland, już niedługo postaram się napisać nowy post. To tyle. Mam nadzieje, 
że was nie zanudziłam na śmierć. Pozdrawiam! ;*
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hey! What yeah? In my business as usual xD Since yesterday,nothing has changed. 
Ate breakfast and waiting for dinner:) Hehe, today I'm going to go into the yard, 
to the store. I have to Work out walking after surgery. Finally, on Monday to 
the school -,A crop of this not to think. For a moment I'm going to see the end 
of the horror film "Orphan" He saw someoneI did yesterday watch 3 / 4 and 
even I like it:) How is theweather with youIn my very sunny! Below are some 
pictures that my brothers and I did xD Haha, amateurs :But anyway I love them 
^^ What shall I still write? So today at lunch I have a white borsch pride, DD 
And what do you have? ;> Hehe, you have a Twitter account? If so, here is 
the linkmy ^^ Follow all who do the same. Well, today called for a littlescraps xD 
In the following, I will try to put a lot of pictures:) And, andhow you like the 
template? I know this is terrible, because I was doing, x Welcome to my blog 
with icons for Twitter, or blogIconIsland, soon I'll try to write a new post. 
That's it. I hope that youare not bored to death. Yours! ;*
     

  




3 komentarze:

  1. No hej, kogo ja tu widzę? ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejcia ;)
    Zadałaś tyle pytań, że nie wiem na co odp najpierw...
    Pogoda: było słonecznie.
    Filmu nie widziałam, bo nie gustuję w horrorach.
    Konta na Filmweb.pl nie mam.
    A z TT mnie przecież znasz :)
    Ty wracasz do szkoły a ja z niej wychodzę xD
    Wymieniłaś tyle posiłków, więc smacznego.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za przeczytanie i chęć skomentowania < 3