środa, 9 lutego 2011

Fist post.

Hey! To mój pierwszy post. Mam nadzieje, że nie dam plamy. No to może się trochę wam przedstawie? Hmm... Jestem Karolina. Mam prawie 16 lat. W sumie to wszystko możecie
przeczytać w ramce "o mnie" xD Lol xD Będe pisać po angielsku i po polsku. Narazie się nudzę
i czekam na mojego tate aż wróci z pracy. Ehh, ale chyba zaraz idę spać. No nie wiem co 
jeszcze napisać xD Może na dziś starczy? Chyba tak. No to do napisania!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hey! This is my first post. I hope that I will not stain. Well, maybe alittle bit you presents? Hmm ... I'm Carol. I am almost 16 years. Intotal, that's all you can read in the box "about me" xD Lol xD I'll write in English and Polish. For now bored and waiting for my dad to come back from work. Ehh, but I just go to sleep. I do not know what else to write xD Maybe enough for today? I think so. Well, to write!


Icons & layout made by me.

1 komentarz:

  1. Moja kochana witaj na blogspocie < 3 Szybko pisz mi nową notkę, trochę hmm... dłuższą? Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za przeczytanie i chęć skomentowania < 3