piątek, 18 marca 2011

Czas na moje forum!

Hej! Co tam u was? Ja znowu mam katar, masakra ;/ Jeszcze śnieg
zaczął sypać oO A w poniedziałek pierwszy Dzień Wiosny i moje
urodziny, a tu śnieg?! Co tam być?! Ehh ;/ W tej notce, chciałam
zareklamować moje nowe forum :) O Ashley Tisdale. TisdaleLovers.fora.pl
Mam nadzieje, że ktoś z was się zarejestruje i będzie udzielać! Bardzo mi
na tym zależy :) Forum powstało kilka dni temu, a już prawie napisaliśmy
900 postów! Wow, jak narazie mamy 9 użytkowników, ale mam nadzieje, 
że będzie nas więcej! Wiem, że dzięki wam damy radę :) Dziś pojawił
się nowy szablon! Wykonała go jedna z użytkowniczek :) Mam nadzieje, że
wam się podoba ^.^ To ja kończę, bo idę oglądać Alvina i wiewiórki ^^

Haha, poniżej macie jeszcze button do forum! ;* Pozdrawiam!

3 komentarze:

  1. ja też mam katar
    to jest straszne
    już ci mówiłam ze się zarejestruje
    mam nadzieje, ze inni też to zrobią
    o masz urodziny w poniedziałek?
    ale fajnie

    OdpowiedzUsuń
  2. no ta pogoda to jakiś koszmar :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za przeczytanie i chęć skomentowania < 3