piątek, 11 marca 2011

This Is My Paradise...

Hej! :) Co słychać? Ja chora... ;/ Ehh, mięśnie mnie bolą, nos zatkany... Ehh.
Mam dość! Co porabiacie? Ja właśnie piszę newsy na Tisdale-Fans.org i
słucham muzyki :) Aktualnie w moich głośnikach leci "Born This Way" ^^
Haha xD A wy jakiej muzyki słuchacie? Ja ostatnio pokochałam piosenkę
"This Is My Paradise" wykonania Bridgit Mendler. Jest cudowna!
Sami posłuchajcie! Tutaj. I jak? Podoba sie wam? Mam nadzieje, 
że tak! Pochodzi ona z filmu "Cziłała z Beverly Hills" :) Ja właśnie
teraz ściągam ten film i mam go zamiar obejrzeć jutro z rodzinką ^^
Zaktywowałam pakiet premium SMSem i mi się pobierze w 3 godz,
a nie jak zawsze 7 godz. Extra! W dzisiejszej notce postanowiłam
zrobić ranking candidsów Ashley Tisdale! Mam nadzieje, że wam
się spodoba! No to na co czekać? Zaczynamy! xD Hahaha, lol.


1. Ten zestaw jest całkiem niezły,
prosty i skromny. Bardzo podobają
mi się spodnie! Koszulka też niczemu sobie.

2. Bluza boska! Marzy mi się taka! *---* 
Spodenki też całkiem fajne. Tylko te buty
niezbyt mi pasują..

3. Kocham!! Jest meega! Wszystko jest w 
nim idealne! Spódniczka w modny kwiatowy 
wzór, do tego jeansowa kamizelka, koszulka w 
ciemnym kolorze i pikowana torebka = cuudo!

4. W tym zestawie bardzo podoba mi się Są w fajnych kolorach. Całość dopełnia świetna torba worek!
W mojej ocenie wygrywa zestaw nr. 3! Jest po prostu
idealny! Chciałabym taki mieć!

Sonda: Który zestaw Ashley podoba Ci się najbardziej?
Zagłosuj tutaj!


A tak w ogóle to już za 10 dni moje 16 urodziny ^^

To ja kończę :) Kolejna notka, pewnie za tydzień lub w
moje urodziny :) Pozdrawiam! ;*

Obrazki do notki zrobiłam ja! Jeśli kopiujesz prosze daj credit. 

7 komentarzy:

  1. Fajny dziewczyna ma styl-taki zauważalny, ale nie "na chama" ;D Zgadzam się z Tobą-3 outfit-cudo!

    OdpowiedzUsuń
  2. hejka
    fajny blog
    zapraszam do mnie
    www.kefir-brzdac.blogspot.com

    mam nadzieje ze skomentujesz
    buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. bluza jest niesamowita, ale jednak najbardziej spodobał mi się 3 outfit. wszystko jest w "innym stylu", ale jak widać przeciwieństwa się przyciągają. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. trzeci i ostatni zestaw są mega!

    OdpowiedzUsuń
  5. ;D ostatni zestaw najlepszy ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. 3- boskie :)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://lakergirl123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. `siem. jestem poppy ;>
    chciałabym cię poznać, fajnego bloga prowadzisz ;**
    wpadnij do mnie, jak dodasz się do obserwatorów to na pewno się odwdzięczę ;>
    pozdrawiam, xoxo

    OFFICIAL BLOG POPPY

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za przeczytanie i chęć skomentowania < 3